obraz

obraz

poniedziałek, 20 lutego 2012

6 miesięcy

Pół roku minęło! A właściwie minie dziś o 22:15. 6 miesięcy od czasu, kiedy to po raz pierwszy w życiu moja stopa stanęła na płycie lotniska w Doha i kiedy po raz pierwszy gorąco buchnęło mi w twarz. Pół roku, 183 dni... Jak Wam się tam w Polsce żyje beze mnie? ;)

Tak mnie jakoś naszło i zrobiłam małe podsumowanie. 
Przez 6 miesięcy zaliczyłam już 92 starty i tyle samo lądowań. 356 godzin i 6 minut w powietrzu. 
Byłam w 22 różnych krajach, z czego w 14 zostałam na dłużej, z 8 wracałam po godzinie.
Leciałam z 310 różnymi osobami (cabin crew), z czego 259 to kobiety, a 51 to mężczyźni. 
Na pokładzie wśród załogi spotkałam 6 Polek. 
Ze 100 razy złamałam paznokieć. 
3 razy byłam chora.
2 razy przechodziłam małe załamanie.
Ani razu nie żałowałam podjętej decyzji o przyjeździe tutaj.

I oby tak dalej :)

Nie jestem już na okresie próbnym, zostało mi 2 i pół roku kontraktu, a co dalej? To się zobaczy :)

2 komentarze:

  1. Wow, rzeczywiście, ponad pół roku temu wylatywałaś! Szybko ten czas leci, gratuluję dobrej decyzji i oby z tych liczb jak najmniej było załamań:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już tyle czasu.. a równie mocno Ci zazdroszczę! (poczdas Malediwów trochę bardziej.. :P ) ale widać, że wiesz co robisz i jesteś szczęśliwa!

    Twoje marzenia stają się Twoimi wspomnieniami :) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń