obraz

obraz

niedziela, 19 sierpnia 2012

Uwaga na Katar w Polsce!


Od kiedy tylko skończyłam trening i usłyszałam w październiku zeszłego roku od naszego CEO, że zaczniemy loty do Polski w 2012 roku, co miesiąc szukałam naszego kraju w nowo otwieranych połączeniach z Katarem. Na próżno. Do tego za każdym razem, kiedy leciałam z polską załogą, słyszałam tylko, że obiecują loty do Warszawy już od kilku lat. Ale oto jest! Oficjalne ogłoszenie!

5 grudnia 2012 Qatar Airways otwiera bezpośrednie połączenia Doha-Warszawa! Początkowo Airbus A320 na 144 pasażerów (12+132) będzie obsługiwać tę trasę 4 razy w tygodniu. Dla mnie to super informacja, bo oznacza ona prawie 3-dniowy pobyt w Warszawie :) Co prawda to nie moje miasto, ale przynajmniej polska ziemia ;) W końcu będzie można być jednocześnie w pracy i w domu.

1 komentarz: