obraz

obraz

czwartek, 18 lipca 2013

News, news, news!

Dzieje się w Katarze. Mam trochę opóźnienie z tą informacją, ale może jeszcze nie wszyscy wiedzą. Jakiś czas temu nastąpiło przekazanie władzy w Katarze. Szejk Hamad Bin Khalifa Al-Thani przekazał władzę swojemu 33-letniemu synowi, szejkowi Tamimowi. Z tej okazji 25 czerwca, bo właśnie wtedy miało to miejsce, został ustanowiony świętem narodowym. Na szybkiego dostawaliśmy więc smsy z biur i banków, że z tej okazji nie pracują. 



Do tego zmieniły się koszulki graczy FC Barcelony. A jak to jest połączone z Katarem? A no tak, że od tej pory na koszulkach nie ma Qatar Foundation, tylko Qatar Airways :)



No i ostatni news na koniec, dla mnie liczący się najbardziej. Nie tam przekazanie władzy, nie napisy na koszulkach, ale coś, co dotyczy bezpośrednio mojej osoby. Moi drodzy, lipiec będzie moim ostatnim miesiącem latania... w klasie ekonomicznej :) Przyszedł na mnie czas, od pierwszego sierpnia wracam do szkolnej ławki na dwutygodniowe szkolenie, a później - biznes klasa! Sporo przede mną pracy, wiele nowych rzeczy do przyswojenia. Kolejne wyzwanie, kolejna przygoda...


6 komentarzy:

  1. podoba mi się pomysł ze zmianą nazwy na koszulkach :)

    a nowy Szejk może przerobić utwór K. Krawczyka z "Chciałbym być marynarzem (...)" na "Mógłbym być, kim bym zechciał" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak super! biznes klasa :D rewelacja :D:D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję awansu, brawa!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Miło słyszeć że takiej fajnej dziewczynie jak Ty dobrze się powodzi :) Wysokich lotów i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń