obraz

obraz

niedziela, 19 stycznia 2014

Staż w Ambasadzie RP w Katarze

Moi drodzy, na stronie Ambasady RP w Katarze pojawiło się ogłoszenie:


Ambasada RP w Doha ogłasza nabór na staż absolwencki / praktykę studencką. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: doha.amb.sekretariat@msz.gov.pl . Preferowani będą absolwenci / studenci kierunków: stosunki międzynarodowe, nauki polityczne, prawo, orientalistyka, arabistyka, ekonomia. Od kandydatów wymagana jest bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.

Staż / praktyka są odbywają się w oparciu o regulacje określone w Zarządzeniu nr 13 Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej z dnia 30 maja 2011 r. w sprawie organizacji i zasad odbywania praktyk, wolontariatu oraz stażu w MSZ i placówkach zagranicznych (treść w zał.).

Ambasada RP w Doha zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Kto chętny, to zachęcam do wysyłania CV. 


12 komentarzy:

  1. znalazłam tylko wzmiankę o praktykach http://www.doha.msz.gov.pl/pl/ambasada_rp_24/praktyki_w_ambasadzie_rp_103/

    można prosić o linka do informacji o stażu ?

    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomość mam z grupy Polaków w Katarze na FB. Myślę, że chodzi o to samo ogłoszenie, co na stronie Ambasady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam: http://www.blogroku.pl/2013/artykuly/-nie-jestem-podniebna-kelnerka-czyli-cala-prawda-o,5597782,1,artykul.html choć Twój blog znałam wczesniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow wow, naprawdę świetny pomysł na bloga :) Odkryłam go przez ten artykuł podany powyżej. Troszkę go już dziś przejrzałam i poczytałam i jestem ciekawa innych wpisów. Pracy i tych podróży to tylko pozazdrościć, mimo, że są czasem bardzo krótkie. :) Pozdrawiam i myślę, że bardzo chętnie będę wracać na tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Przez przypadek, przez artykuł na onecie zajrzałem na bloga. Świetny materiał doskonale napisany. Czytam i .......nie mogę się oderwać. A jak zobaczyłem mapę podniebnych podróży,, to się po prostu uśmiechnąłem. Pozdrawiam. I życzę dalszych wspaniałych podniebnych podróży. I więcej wolnego czasu na poznawanie nowych miejsc. Ja też tu częściej będę zaglądać,,, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna a ty masz konto na facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie Martyna, masz konto na fc, będzie łatwiej Cie śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto na fb mam, ale prywatne. Może pomyślę o założeniu fan page dla bloga, to rzeczywiście śledzić będzie łatwiej.

      Usuń
  8. Niesamowite, zastanawiam się właśnie co chcę robić, w życiu,gdzie iść na studia, na jaki kierunek.. I trafiam na wywiad z Tobą, w witrynie Onet, wchodzę na Twojego bloga i proszę pierwszy post odpowiedział na moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też trafiłam tutaj przez artykuł na Onecie. Bardzo mi się podoba i sporo mi zajeło przeczytanie wszystkiego od początku. Podziwiam! Ja mam już 26 lat i raczej za późno na nauke perfekcyjnie angielskiego,ale sama idea Twojej pracy podoba mi się i na prawdę mogłabym tak żyć:) Pozdrawiam z Krakowa i życzę dużo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopadlam i oderwac sie nie moge Aaaaaaa! Dodaje Twoj blog do ulubionych! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję świetnego bloga, trafiłam tu po przeczytaniu artykułu na onecie. Świetna sprawa! gratuluję takiej cudownej pracy i świetnych relacji z podróży- czyta się rewelacyjnie a niektóre zdjęcia zapierają dech w piersiach.
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń