obraz

obraz

niedziela, 17 lutego 2013

Arabskie promocje

Natknęłam się na bardzo ciekawy artykuł "Arabskie promocje z tysiąca i jednej nocy". Polecam jego lekturę. Mówi o tym, jak to linie Qatar Airways i Emirates zasypują Polaków promocyjnymi cenami na bilety. Nic dziwnego, obie linie weszły na polski rynek (albo raczej na polskie niebo) w odstępie dwóch miesięcy, więc obie linie walczą o klienta. I bardzo dobrze. Dzięki temu wiele osób będzie miało okazję podróżować z nami, może ludzie przestaną reagować na nazwę państwa Katar okrzykiem "Haaaaa?! Gdzieeee?!!"

Powiem szczerze, że o tych cenowych promocjach dowiedziałam się dopiero z tego artykułu. To wyjaśnia, dlaczego lot Warszawa-Doha stał się na tyle popularny, że ciężko złapać wolne miejsce i że już po niecałych dwóch miesiącach zwiększyli częstotliwość lotów z 4 do 7 tygodniowo. Jak tak dalej pójdzie, to może i samolot dadzą większy. Oby tylko nie nieszczęsnego Dreamlinera. Mówię to tylko i wyłącznie z czysto samolubnych pobudek - nie mam licencji na latanie tą maszyną (zabrzmiało, jakbym pilotem była), więc odpadłaby mi możliwość lotów do Polski. 

Nic to. Dosyć tego nudzenia. Trzeba iść spać, bo jutro podróż z Filipin do Doha mnie czeka. A Was moi drodzy jeszcze raz odsyłam do wspomnianego artykułu. Miłej lektury!


6 komentarzy:

  1. Czesc Martyna

    Dziekuje za artykul!Z checia przeczytalam!Z innej beczki,to bardzo chcialabym dolaczyc do grona cabin crew Qatar Airways;)Mam pytanie zwiazane z tymi liniami,jak to jest z urlopami?Ile to dni wypada w roku i czy sa platne? Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy 30 dni płatnego urlopu w ciągu roku, po 15 dni na każde pół roku. Oprócz tego w miesiącu możesz dostać 4 dni wolne pod rząd, co też można potraktować jak mini-urlop i skoczyć sobie w jakieś ciekawe miejsce na świecie ;)

      Usuń
    2. ale Ci fajnie z tymi urlopami!juz zazdroszcze!

      Usuń
  2. cześć, witam, jestem autorem tego artykułu, miło mi że trafił na twego bloga, którego jestem uważnym czytelnikiem, tak jak staram się być uważnym obserwatorem/bywalcem krajów Zatoki Perskiej, pozdrawiam, Rafał Romanowski, Gazeta Wyborcza

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, zachęcam do dalszego śledzenia bloga! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bank pracy dla nauczycieli języka arabskiego. Wrocław
    Witam)
    W firmie Preply zawsze znajdzie się miejsce dla doświadczonych nauczycieli
    języka arabskiego w Wrocławiu. Preply oferuje odpowiednie wynagrodzenie i swobodny
    grafik. Oferty pracy dla korepetytorów zostawiają sami uczniowie. Skontaktuj
    się z nimi, aby otrzymać więcej szczegółów. Aby odpowiedzieć na ofertę pracy
    dla nauczycieli języka arabskiego, musisz zarejestrować się u nas.

    http://preply.com/pl/wroclaw/oferty-pracy-dla-nauczycieli-języka-arabskiego

    Doradzam)

    OdpowiedzUsuń