obraz

obraz

poniedziałek, 1 września 2014

Bo we wrześniu wszyscy idą do szkoły

I ja również. We wrześniu bardzo mało mnie będzie w chmurach. Szkolenia, które powtarzamy co roku przypadają mi zawsze na ten właśnie "szkolny" miesiąc. Do tego, jako że minęły mi trzy lata w firmie, czas na powtórzenie szkoleń takich jak to przeciwpożarowe, czy awaryjne lądowanie na wodzie. I te dwa kursy nie będą tylko wykładem, czy typową lekcją w klasie. Na kursie przeciwpożarowym dostanę kombinezon o dwa rozmiary za duży i gaśnicę do ręki, następnie jakiś piekarnik do ugaszenia. Awaryjne wodowanie natomiast odbędzie się w Bahrajnie. Poza tym we wrześniu mam kilka dni urlopu, więc czasu starcza jedynie na cztery loty, z czego jeden to turnaround do Turcji, a trzy pozostałe to wizyta w Anglii (Londyn i Manchester). Zwiedzania zapewne dużo nie będzie, ale nie ma się co martwić. Do opisania mam trzy sierpniowe podróże, więc na pewno będzie co czytać.

Prawie bym zapomniała. Dochodzi mi szkolenie na kolejny rodzaj samolotu - Airbus A380. To dwupoziomowy, szerokokadłubowy, czterosilnikowy samolot pasażerski. Sama nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak wygląda w rzeczywistości. Oto mały podgląd na pierwszą klasę w A380:


Siedzenia w pierwszej klasie

Wystrój łazienki

Tak oto wygląda wrzesień. Może i nie za bardzo emocjonujący miesiąc, ale potraktuję to jako odpoczynek :)



4 komentarze:

  1. A380! Powodzenia!
    Więcej takich wpisów związanych z pracą, proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czyta się Twój blog :) Ja się zastanawiam czy nie zacząć również, jako że za tydzień wylatuje do Dubaju i otwieram nowy rozdział w życiu jako cabin crew :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Martyna! super blog. Mam pytanie czy w QR możesz wybierać sobie kiedy chcesz mieć wolne (offy), czy co miesiąc masz 4 dni pod rząd i czy możesz łączyć wolne na przełomie 2 miesięcy tak żeby mieć np 8 dni pod rząd? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyno! Jak będziesz w Manchesterze i lubisz chińskie jedzenie to serdecznie polecam restaurację Thai Wu na Oxford Street koło McDonalda (róg Oxford St i Portland St centrum Manchesteru) najlepsze jedzenie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń