obraz

obraz

sobota, 24 marca 2012

Kwiecień


Pomimo tego, że urlop wciąż trwa, im bliżej 22-go dnia miesiąca, tym częściej sprawdzałam, czy czasem nie pojawił się nowy grafik. Każdy byłby ciekawy, zwłaszcza, że odkąd przeszłam trening na Boeinga, staram się o lot do Sao Paolo. To nasze „staranie” co prawda kończy się na przypisywaniu punktów do wybranej miejscowości, ale ja już od trzech miesięcy na Sao Paolo daję maksymalną ilość.

No i niestety, będę musiała to zrobić po raz kolejny za miesiąc. Nie będzie Brazylii w kwietniu. Ale będzie za to Bangkok w Tajlandii. Z nowości mam też Ateny w Grecji, niestety jest to lot bez noclegu, więc tylko pokiwam z lotniska w kierunku Akropolu.

Tak oto przedstawia się kwiecień:
01-02 – Pekin, Chiny
03 – OFF
04-06 – SBY
07-08 – OFF
09 – Dubaj, UAE
10-11 – SBY
12-15 – OFF
16 – REST
17-19 – Singapur – Bali – Singapur
20 – Bahrajn
21 – Ateny, Grecja
22-23 – OFF
24-27 – Bangkok – Hanoi, Wietnam - Bangkok
28.04 – 01.05 – Mediolan – Nicea - Mediolan

W kwietniu mam aż trzy podwójne loty. Najpierw Singapur z wyskokiem na Bali. Później Bangkok w Tajlandii z lotem do Wietnamu w międzyczasie i na koniec Mediolan z Niceą. Dwa z tych trzech lotów już miałam w swojej karierze, ale nie narzekam. Sporo godzin w powietrzu, więc kwiecień mam pod hasłem „Zarabiamy pieniążki!”

Po raz kolejny trafił mi się długi pobyt w Mediolanie. Tym razem pod koniec kwietnia, więc już będzie wiosna pełną parą. Nie będę pytała, czy ktoś mnie odwiedzi, bo ostatnio to skutku nie przyniosło. W razie czego, wiecie gdzie mnie szukać.

1 komentarz:

  1. Kwiecień to już nie miesiąc urlopu także robi się bardziej "robotliwy" .. :P no ale w końcu muszą Ci przydzielić tą Brazylię! trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń