obraz

obraz

sobota, 17 września 2011

Quady na pustyni!

Zawsze chciałam pojeździć na quadach, ale w Polsce jakoś tak nigdy się nie zebrało. Tutaj nadarzyła się okazja, był wolny piątek, zebrała się większa ekipa i pojechaliśmy za miasto na pustynię. Dobrze, że niektóre dziewczyny mają znajomych, którzy mieszkają w Doha już jakiś czas. Dzięki temu wiedzą gdzie warto jechać, co zobaczyć itp. Tym razem ekipa była głównie ze Sri Lanki.

Pustynia - niesamowite wrażenie, dookoła tylko piasek. Po drodze mijaliśmy platformę wiertniczą, która w nocy wyglądała jak osobne miasto, cała oświetlona. Niestety jest zakaz robienia zdjęć takich miejsc, więc nie ryzykowaliśmy. A przy okazji - zatrzymaliśmy się na tankowanie. 1 litr benzyny kosztuje 1QR, w przeliczeniu 0,75 zł!!!! Żyć, nie umierać. A raczej jeździć, nie umierać )

Dotarliśmy na miejsce, trochę się powygłupialiśmy na placu zabaw, bo śmiechu nigdy za wiele. Przygotowali nasze quady, krótka instrukcja (bardzo prosta, bo przy automatycznych quadach do jazdy używa się praktycznie tylko jednego guzika), pierwsze kilka metrów niepewne, pierwszy zakręt - powolutku. Zupełnie jakbym się uczyła jeździć na rowerze ;) Kolejna prosta - GAZ!!! Zabawa przednia! Rozkręciłam się tak, że pod koniec już po wydmach jeździłam :) Wrażenia super, bo nie dosyć, że sama jazda była fantastyczna, to jeszcze w takim miejscu.


Od lewej: Zoha (Malediwy), Zeinab (Pakistan), Marylene (Francja), ja, Paulina (też Polska).



Ja chyba jednak jestem stworzona do ekstremalnych rzeczy :)
W następnym tygodniu - skutery wodne!

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na jednej z publicznych plaż. Miałyśmy z dziewczynami ochotę się wykąpać, ale ponieważ nie zabrałyśmy strojów - weszłyśmy w ciuchach. Woda cieplusieńka, przezroczysta, nad głowami niebo pełne gwiazd... Skoro już mamy tylko jednodniowy weekend, trzeba go wykorzystać na maksa :)


Desert biking 16.09.2011

2 komentarze:

  1. Ale czadzior!!!
    Zazdrościmy Ci wszyscy!
    Mimo że masz sporo nauki,to jednak przygoda na maxa :)
    Pozdrawiamy Serdecznie.
    Małgosia,Kasia i Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej Ci zazdroszczę :) ciekawa jestem gdzie Cię poślą na początku!

    OdpowiedzUsuń